Saturday, September 3, 2011

open house & jalan beraya

Alhamdulillah, masih diberi umur yang panjang dan kesempatan untuk menulis entri baru, islamic sikit (smile). bila hari-hari raya ini, kita mulalah busy sana sini, jumpe sedara mara, sahabat handai dan juga bakal2 menjadi menantu mak, oppppssssss *marah la orang tuh nanti.

pada hari sabtu yang lepas, specific kan tarikh sikit - 3 September 2011, my family organize our own open house. awalnya, jangkaan kitorang sikit sahaja tetamu yang akan datang, coz sedara mara yang rapat dah datang satu hari awal, tapi semua tanggapan itu SALAH, u are totally wrong & wrong *ter'emo' pulak.

ok, before that, aku pergi rumah member terbaik aku, BFF lah kiranya (goli den), rumah Wan Dol. kat sana aku jumpa member lama aku sekali and we talk a lot *memang 'a lot'.

member aku Syazwan Abdullah (kiri sekali) & Fatin Elliya (tetengah)
*adik wandol amik gambar, tangan gegar2

tapi ramai yang tak tahu, open house bukan sekadar rumah terbuka, tapi kitowg celebrate sekali birthday anak buah aku, jalan sekali untuk dua orang, Athirah & Batrisyah.
 - Athirah : 11 September 2011
 - Batrisyah : 28 Ogos 2011
tapi kesian Batrisyah, tak dapat banyak birthday presents, sebab mami dye JAHAT!!! tak bagitahu kawan2 @ sedara mara yang datang pasal birthday dia *who cares actually, muahaha.

birthday cake thirah & trisyah (barbie)

due2 dah tak boleh tahan nak makan

sedeyh nyer muke,tiup lilin tuh cepat

butterfly angle

paling unexpected, my ex-schoolmates datang, and bukan sorang jerr, 6 orang sekali (aku tahu tak ramai, janji ada & diowg memang cool sebab datang open house aku).
syak, aspa & aku

bukan birhday kami, kami just pose dekat depan nieh jerr

sume kes tak nak balik sampi la kena amik photo ramai2
THANX GUYS sudi datang

tak terlepas juga dua orang peneman sahabat aku ini.

Farah peneman Nazif

Azfar ditemani Dila

dan juga dua orang rakan baru aku, walaupun kitowg baru shj kenal, she's cool gak sebab sudi datang,haha

haziqah & her friend, iqa jugak

ini picture of the day, adam 'bugel' tapi muka tetap cool!!!

muka perempuan, tapi anak jantan

lepas open house, malam tuh aku pergi hangout dengan kawan aku including seorang juniors yang sebok nak join orang2 dewasa, lepak2 dekat Zubaidah @ MITC, then after dah makan,minum n borak2 kosong, kitowg pergi main bowling pula. it was my worst day, 1st game dah last, 2nd game baru la ade kemajuan sikit.

jr join srs men bowling midnyte - fahmi & nizam

poyo jerr tuh cm power men bowling - ejik, syafiq alza & aku

1st game - orite, aku malu, aku tahu aku last

tengok2, ade improvement 

so, itu lah semua aktiviti yang aku lakukan sabtu lepas, dan semuanya memang happening, esp dapat jumpa member after 1 and a half years di perantauan (Germany). after this, insyaAllah konvoi raya 1Malaysia dengan member & seniors uni aku. Memang raya sakan lah.

End with a photo that i really like


farah, nazif, imir, burn, munir, syak, aspa, aku


raya raya juga, tapi pada yang nak balik kolej/uni, fokus pada study pula, kowg an ada yang nak final exam, so good luck guys. pada aku, akan ku teruskan cuti ku dengan berjalan2 (gelak gegila nya).

Wassalam.


No comments: