Wednesday, September 28, 2011

eprima - strom

Alhamdulillah, selepas 2 bulan 1 minggu bercuti-cuti di Malaysia, aku selamat sampai ke Ruesselsheim, Germany utk continue study utk semester ketiga aku di HS RheinMain. tapi 'keseronokan' pulang ke kg halaman yang kedua bertukar menjadi 'tragis', sebab bilik aku kena potong eletrik. short kan story, rupanya2 aku tak pernah register utk elektrik & selama setahun aku dekat sini, aku guna elektrik orang, tahniah.

aku kurang mood nak tulis pepanjang lebar, just pray that everything gonna be alright ASAP. dah anmelden dengan eprima (company electric) and insyaAllah, dalam masa sebulan, lebih or kurang tak tahu la, aku akan dapat balik elektrik dekat bilik. hope diz 1st October dah dapat. wish me luck for 3rd sem.

Wassalam.

1 comment:

ateen fiqah said...

sabar yea..~
if diowg lmbt pasang lektrik jgk call TNB trus.. hehe!