Friday, March 2, 2012

Salam & hye2,

lama dah aku tak update blog, wuhuu..aku bosan sebenarnya malam nih, macam-macam yang difikirkan, tapi takde sebarang action dan juga result nya. ok, maybe ada lah satu dua benda yang membuatkan diri aku semakin matang, contohnya : email baru aku..skema & serious gila..mai aku bagi email baru aku "mohd.azizi.aziz@gmail.com". bukan pe, email nih nanti nak guna bila nak buat praxis dan juga Bachelor thesis, takkan lah nak guna email "budak-budak" an, company yang nak amik ko keje pun pandang sebelah mata, ntah-ntah tak pandang langsung.

actually skang aku dah masuk sem 4, dah masuk Hauptstudium or in english, main course. Alhamdulillah, sem 1 sampai sem 3 aku dah lulus semua paper (even tak berapa sangat score, but still ok ok) & aku habis kan dalam masa yang ditetapkan, walaupun ada repeat satu paper..again, Alhamdulillah. bila dah masuk Hauptstudium, lagi busy lah dengan study, praktikal/labor sana sini, exams susah pula tuh, memang rambut senget lah bila ujung sem. papepn, doakan lah aku dapat habiskan study on time, tak nak extend-extend nih, tak minat dok negara orang lama-lama.

nak cerita sikit. tadi aku lepak dengan senior aku, dan salah seorang senior aku dah 11 tahun dekat Germany, memang Legend lah dia. dalam banyak-banyak topik yang kitorang borak, aku berminat gila dengan bisnes beli kereta dekat EU & jual dekat Malaysia. murah ooooOOOOoooo beli kereta dekat EU..contoh : Mini Cooper 2nd hand (2005) harga dalam €4000 (RM1600), bila jual dekat Malaysia harga RM100000.tak ke untung banyak dekat situh. kayooooooOOOOooooo.tapi satu jerr masalah, DUET,haha..berangan la, nak beli pun kena ada lesen kereta Germany, haram lah nak amik, sebab mahal sampai €800.

wokeyh lah, mood nak tulis panjang takda, so better stop dekat sini jerr dlu, coz nak mandi after main futsal and beribadat dan terus tido.mau bangun awal. esok pula ada tetamu seramai 5 orang akan datang, harus dilayan sebaik mungkin, adab-adab melayan tetamu perlu ada ;)

Wassalam & bye2.

No comments: