Thursday, September 8, 2011

AB will be the champion of RWC 2011

RWC 2011 akan start pada hari ini & aku dah tentu dengan team favourite aku, All Blacks. even sekali jerr world cup diowg menang, but performance diowg tetap the best. kali ini RWC dekat NY sendiri, kompem diowg 'haka' habis team negara lain. last RWC pun bias, hampeh punya France, mentang2 lah jadi tuan rumah.

ex-schoolmate aku yang skang study dekat Wellington, NZ, belikan aku buku nieh, special edition katanya, huh. "gua mahu jersey All Black (harap2 dia baca ar,haha)". anyway, thanx mate, really appreciate ur effort to get me this special book. tapi dia nieh perempuan, so at first, bila players AB nak amik photo dengan dia, dia jual mahal, bajet dia artis ke pe?? *enoi, if u read this, don't kill me

All Black Limited Edition 2011 Handbook
semua biodata players AB 2011 ada dalam buku nieh sekali dengan Head Coach, Ass. Coach etc 
dan sekali dengan Facts about AB (Fern)

waktu aku hang out dengan member aku yang kat Wellington nieh (kat Malaysia jerr ar, tiket fly ke NZ mahal), dia cerita punya cerita, sampailah satu topik yang gila buat aku tercengang, should i believe it or not. dia kata, Sony Bill Williams nieh islam, muallaf la kot, coz dia kata dia pernah nampak SBW pergi masjid. oh man, ini buat aku fanatic lagi dengan AB, key-player dia Islam ;)

SBW - a short biodata about him (takde pulak kata pasal dia Islam)

tiada dalam gambar :
Position : Midfield Back
Province : Canterbury
Nickname : SBW
Born : 03/08/1985 Auckland, NZ
Physical : 108kg * 191cm
School : Mt Albert Grammar School
Super Rugby Team : Crusaders 
Test Debut : 06/11/2010 v England at London
Test Points : 0
Test Caps : 4
All Black # : 1108

sebab semangat yang lebih2 lagi, tengah2 bercuti berjalan dekat Spain, dekat Bernabeu Stadium aku beli training kit All Blacks dengan harga 36 Euro. niat aku nak jersey baru All Blacks, design lama, tapi body-fit, probnyer kain AAA tak dijual lagi lah, original aku tidak mampu *if enoi bacalah kan

minum jus before men rugby

wish you all da best All Blacks, make me proud of you mates. tapi tapi, even aku fans AB, one day aku nak tengok sendiri Malaysia main RWC yang ke berapa2 tak kisah, hope dalam masa terdekat.

Wassalam.

No comments: