Wednesday, December 22, 2010

click click click

haa??wth??argh, geram2, bukak2, topik yang sama. BUHSAN!!!nak relax2, yang dapatnya topik yang hangat, HOT la katekan.HOT ke??

apakah??
kenapakah??
bagaimanakah??
siapakah
dan dimanakah??

'sumpah ngarot'

nieh satu kes jadi kat aku, setiap kali aku click 'next blog'..isu POLITEKNIK?erk,bukan2,POLITIK sudah..bukanlah buhsan baca pasal politik nieh, cuma, kalau dah tiap kali click 'next blog' kuar blog pasal politik,agak mereng gak otak aku nanti..

ade yang si pembangkang, ada yang si kerajaan sekarang nieh..baca tetap baca, sebagai input semasa, apa yang jadi dekat negara aku, walaupun aku jauh beribu batu..

'7 bulan lagi baru dapat jejakkan kaki di tanah air terchenta'

nk tahu ke aku site mana??meh3, kalau boleh, nak vote PARTY LOVE, itu pun kalau Mr. Al / lecturer aku masa aku dekat KBU, wujudkan parti tersebut.mungkinkah??side mana aku??tak perlu la tahu..

then, ada satu entri yang sangat menarik, isu politik, cuma politiknya lebih ditekankan kepada ISLAM..haa,kan bagus tuh..sedara abu / senior aku, bercerita tentang politik acuan barat, yang mana banyak merosakkan politik negara kita (lebih kurang la tuh)..

malas nk type / tiru hasil tangan, buah minda owg lain,
pandai2 la click dekat link bawah nieh dan baca ;)

tak mau bebel panjang pasal politik, aku bukan mahir pun bab2 nieh..just, mengharap pas nieh, click 'next blog', kuar la blog / entri pasal something yang lain, more to dailylife, minat gak baca daily life orang lain nieh..

wokeyh, nak sambung keringkan baju dekat heater,chow..

No comments: