Sunday, March 6, 2011

akibat ngadap lappy terlalu lama???

sape kate berangan tak boleh mengembangkan pemikiran, daya imaginasi?? aku pun tataw sapa yang kata camtuh, tetiba tangan nieh gatal nak buat persoalan yang agak2 mencabar minda, which is not..

well, dats not the point. as usual, aku bukak la facebook aku bila2 aku rasa buhsan, rasa lapar tapi takde makanan, rasa sayang, rasa...okeyh, mengarot..macam biasa gak, ade new notification, tak banyak, satu jerr pun, asal ada.. aku pun try la open page, due tiga kali, page cannot be opened, bengang2!!!pe lagi, refresh jerr la solution yang ada..

bukak jerr page tuh, terpampang satu gambar :


gambar nieh memberi 1001 kenangan, bilamana tahun nieh aku form 5 & agak tahun kegemilangan aku,chewaahhh..tp, dalam kegemilangan, ada jugak kesedihannya..

wanna know the story??hehe..aku pendek kan jerr la yerr..

pix nieh, after Rugby Tournament MSSMNM 2007, time aku form 5, and at that year, school aku dapat num 3, and as far as i remember, kitowg kalah satu game jerr, masa semi final, dengan MRSM Tun Ghafar Baba..

then, kitowg berempat di belakang, yang macho2 gituh, (izmir patah tgn, exceptional for him), di pilih tok ke pemilihan wakil Melaka. tersenyum lebar aku, unexpected owt..as an extra point, aku sowg jerr winger dr 4 tersebut :D

tapi, tuh la, ade gak tapi2 nya..knape perlu tapi2 nieh?hish..nak di jadikan cerita, waktu selection tok jadik wakil Melaka, schedule clash dengan training basketball for HKSBP Zon Selatan..at that point, i need to make a huge decision (for me it was a huge decision), either to go for selection or training basketball with school team..and i chosed, basketball..

nak lagi dijadikan cerita, basket pun dapat num 3,hahahahahaha..gelak aku dalam hati + sedeyh..but say no to regret ;)

okeyh, i think i should stop now..lots of ideas, but too lazy to write..till then

2 comments:

Siti Nur Hanna said...

hksbpzs time tu such a very sweet moment...'one team'

ggselamber said...

yeap,meninggalkan 1001 kenangan ;)