Sunday, January 16, 2011

basketball at bingen

selepas sebulan tak dapat nk lepaskan gian main basketball, at last, smlm tepat jam 8.48, aku dan senior aku (faris), bergerak ke Bingen. Perjalanan ktowg mengambil masa sejam dan 15 minit, termasuk lah umsteigen 2 kali, bus-s bahn / s bahn-mrb25..

kitowg smpy kol 10.05 pagi, and straight ke court basketball yg terletak bersebelahan dengan train station + SUNGAI RHEIN..kewl gle main tepi sungai ++ view yg cun, berbukit bukau dan rumah2 classic..

pas main, around 11.46, ktowg tak terus balik, kitowg g singgah rumah Zack..naik bus, kne lagi umsteigen, nak kne gne bus yg keciq lak,coz nk g umah Zack kne naik bukit + jalan sempit..smpy umah Zack, Zack masak ayam masak lemak..aku pn lantak 4 pinggan, coz semggu  lebih ak tak dpt makanan yg sebenar2 makanan (fahami lah situation aku)..

around 15.25, ktowg pn pulang. 3 kali umsteigen, then smpy kt bilik, trus solat maghrib, tgk 'gossip girl' (ak sndry tak percaya aku leyh layan series movie nieh)..pas tgk satu epi, aku terus lentok, dr 7 mlm (19.00), half time jap (00.00-00.05) dan sambung tdo till 7.30 in da morning..GREAT!!! hampeh, badan lemah semacam jerr..tak leyh dh tdo lme2 sgt, kaco biological clock ak..

so skang, kne dan mesti + wajib concentrate on stdy..chow

No comments: