Thursday, March 18, 2010

diriku dan barang2ku


foto ini aku amik di hadapan sebuah cermin yang terletak di hadapan bilik zhaf & ciko..cermin nieh dah tak berape clear,sebab lame tak di cuci,sebab tuh pix tak berape jelas..(kes buhsan gak nieh,tuh amik gmba sndry)


kononnye "study" la,tapi dok depan televisyen, tengok bola "stuttgart vs barcelona"..malam tuh,barcelona menang 4-0 rasenye..benda berwarna hitam yg di tengah2 tuh, adalah IPod baru aku..8GB jerr, tp wat aku tertarik adalah internet dye n ke"cool"an dye..


gitar "cumeylku"..knape aku panggil dye cumeyl??sebab gitar nieh keciq skit dari gitar2 len, yg bese punya..bile nk pegang, terasa la kecik dye dan pada aku,senang sikit nak men,huhu..btw,ini adalah gitar kedua aku di germany nieh, b4 dat, aku ade beli gitar len,tp telah di jual,sebab aku tak puas hati,haha..(stands tuh,harge dye 5€ jerr,murah2) :D


IPod ku..tyme nieh,ngah usha cmner nk gne nikon D5000..


ni la koleksi2 aku yang aku letak atas meja..dictionary ade dua, novel satu (shanghai girls), ade ubat sapu kulit, ade "cubic", ade perfume + hair spray nivea (mcm dah jadik duta nivea la plak) n etc..even though bujang, meja tetap kemas babe :D


all da pictures were taken by my Nikon D5000 :D

2 comments:

ieyra h. said...

nikon D500? T__T T__T T__T

ggselamber said...

correction "D5000" :D